Wednesday 11 January 2012

THE LADIES PHOTOGRAPHER GIVEAWAY


nak join klik bawah.


tag
Zahirah
Aimi
Fatin



HADIAH

GRAND PRIZE - 1 Photobook Percuma 11 x 8.5 Potrait Hardcover 40pages worth RM230. (Anda poskan kepada saya gambar-gambar anda untuk dibuat photobook dan setelah siap, saya poskan photobook kepada anda)

Untuk contoh2 photobook dan cara2 membuat photobook sila klik linkini..


Ke 2 


RM50 cash dan Free 2 keping gambar 12 R (anda emailkan gambar anda pada saya, saya edit dan print kan size 12R dan pos ke rumah anda)



Ke 3

Free 2 keping gambar 12 R (anda emailkan gambar anda pada saya, saya edit dan print kan size 12R dan pos ke rumah anda)

Ke 4 dan Ke 5

Free 2 keping gambar 8 R  (anda emailkan gambar anda pada saya, saya edit dan print kan size 8R dan pos ke rumah anda) 

Cara pemenang ditentukan ialah dengan cabutan bertuah, anda bertuah, anda dapat hadiah:)...

No comments:

Post a Comment